hormat k hormat -..-
aku pantang gila lah bila junior layan senior mcm senior tuu orang gaji depa kan. direct SENIOR yg mai kat junior , junior bila nak mai kat senior? ouh hampa ni melampau sangat la kan. tak kira adik angkt nak jumpa kak angkt ka , apa la kan . budak budak zaman sekarang macam apa lagi.satg bila aku tak tegur hampa then hampa cakap laa aku sombong kan , atudiaaaa mengada dah ni. aku ni takkan layan org kalau selagi org tu tk tgur aku okay. tuu konsep aku! bhahaha. well for my adik adik , aten takkan pergi kt hmpa selagi hampa tak pergi kat aten. okay ^^
Happy Birthday Solaihah (:
okay fine , 29.4.12 , E'ah's birthday ! haha happy birthday sayang , semoga panjang umur. semoga bahagia selama selamanya (: . sorry sebab tak layan hampa tadi. kami not in mood sangat , apa pun kami sanggup p PELADANG p beli kek even kek tuu kecil. hahaha sedapn kan? kek coklat tuu comel gilaa. hukhuk. btw sorry again pasal tadi k ? :D
thankyou (:
It's getting to the point where I am no fun anymore, I am sorry. Sometimes it hurts so badly I must cry out loud, ' I am lonely.' And Now I am yours, you are mine, you are what you are, you make it hard
|
macam shitt taw dak
rasa macam nak penampaq gila kat atas muka hmpa dua ekoq -_- . timee hampa senang , hampa lupa aku senang lenang , lupa nak text aku apadia leee .time hampa susah baru nak maii cari aku , ingat aku barbie doll ka apdia wey? please lah , kalau hmpa dua ada dpn aku ,dh lama dah aku teqajang! aieee mcm taik gilaa. adoyy menyampah laa pulak akuu ! ingat stai dah kott ? errrrrrrr
tension -____________-
aku tak buat apa langsung jumaat sabtu , basuh kasut pun dak , buat hw pun dak , apa pun dak , astaghfirullah. terok dahh aihh anak dara ni pun! aku taktau , balik balik qiamulail jumaat tu , ada org buat aku DOWN gila. shitt, bodo laa hg setan. buat aku terus takda mud nak buat homework. esok dah laa sekolah , homework tak siap , terasa diri tu dh pandai kaa wahai atenbella ? XD kah kah . okay gilaa. esokk paa gossip kt skola , hukhuk. rinduu aihhhhhhhh kt cikgu <3 bhaha. especially cikgu math ! perghhhhh galakk . aku tensyen nii wahai kawan kawan , ada orgg tuuu dia bikin aku panas ! Grrrrr
14/2 and 16/2 ;')
Aku taktau nak kata ap , mesti hampa pelik kan kenapa aku tulis tarikh tuu. Ya Allah , aku rindu gila time tuu.
Bulan tuu bukan yg sangat bermakna bagi aku, yg sangat buat aku happy. yg buat aku senyum tiap tiaphari ;').
14 Februari 2012 .
Nak tau ? tarikh valentime nuhh. hahah dak aih. emm tarikh tuu tarikh aku declare dengan Nur Balkhis Yazid as adik angkt kak angkt . K aku take dia. and then dia accept, ! Act aku tak penah kenal pun dia ni. aku kenai dia baru tahun ni. ahaha ni pun syahidah yg perkenaikan kat aku. leee lee xD. so then sebelum aku declare gn dia. aku dok tengah cari adik angkt, sb time tuu aku alone gilaa kt skolaa. tgk kawan kawan aku semua ada adik. sbb tuu aku dok cari adik angkt. pastu tkpala. bila tktau aku lupa , satu hari tu aku lepak umh syahidah,and then aku dok smbg pasal adik angkt blablabla. pastu tiba tiba tercita about balkhis ni. syahidah cerita semua about dia. then aku hbq kt syahidah , nak try take 'dia' laa. then syahidah nk ttry tny 'dia' esok tuu.
Hari esokk tuu , time balik kot tak silap , haritu ada KOKO haa. then tkpa time balik aku lalu kelas depa , tiba tiba syahidah ckp balkhis tak caya aku nak take dia. and then fine laa kan. balkhis tiba tiba lalu dpn aku. and then aku kata laa . ' hampa , kami nak take hmpa' . then diaa taktau nk ckp apa, dia angguk jaa. aku mcm tk phm then aku tny laa syahidah 'dia accpt ka dak' . pastu syahidah kata 'dia accept'. aku pun tkpa la. then lepas balik koko , aku nampak dia, aku smbg p laa gn dia sat. pastu dia bg number.k finee. blablblabla.
sampai lah hari apa taktau , aku gn dia break up . kami baru seminggu tiga harii . aku rasa mcm 'what gila sat kot'. aku clash sebab apa aku tktau. ntah .....soo aku frust,kbaii haha
16 Februari 2012
Yg ni pulak tarikh aku declare gn faraafarouk. dia take akuu . blablabla. aku kenai faraa tahun ni gak bak hg .HAHA. hmm .before decclare , aku gn dia mmg rapat dahh. dok menggedik sana sini an. ahaha sampai laah bila taktau malam tuu dia msej aku kata , 'atenn,jadi adik fara lah!' . lepas lepas bca mesej dia tu , aku mcm WAAAA BIAQ BETOI! and then aku accept , wahwah dua hari selepas aku declare gn balkhis. minggu tuu mmg minggu bahagia buat aku ! aku seronok gilaa ada depa duaa. aku sayang faraa terok kot ;'( . aku tkmau dia tinggai aku. dia lah kak aku yg paling aku syg! yg paling hingaqq. pastu baru baru nii , faraa minta break gn aku sebab dia jeles gn aku , dia jeles aku gn adik angkt aku. nerghhhh adik angkt ja pun faraa! watlekk sudahh . dia minta break , aku ignore, aku tkmau! aku takot jadi mcm budak kt atas niiii :') .
Fineeeeee . aku sayang faraa! k bye kbye !
Lagi dan lagi :(
okay petang ni aku feeling gila. dok dalam bilik sorang sorang dengar lagu sedih sedih. aku teringat dia , mcm org gila wey sumpah mcm org gila !mungkin nasib tak menyebelahi aku :') . aku taktau kenapa hg jgk yg aku sayang teruk teruk. hang tak pernah cuba memahami aku! sayang hang kt aku hg tk pernah tunjuk,bila aku dok sedih kot laa nak bagi semangat , ni dak pun! why wey ??!! aku ni bodo jugakk p sayang dekat budak yg TAK PERNAH sayang aku ! seeee , aku tau hg bukan milik aku! hg milik org lain. fineee aku tak berharap dah kt hg. aku bersusah payahh untuk hg , hg buat bodo ja aku, ahahaha oke ! lagu ni hg buat kat aku;) , minta minta ada org lain yg akan buat laguni kt hhg mcm mana hg buat mcm ni kt aku!!!! aku ingat ye wahai sayang ku :'D
i love you !
Ohh haiii , aku terharu hg ckp mcm tu kt aku. tak sngka, huehue, hope hg bole terima aku la noh :) . aku syg hg okayyy~ FULLSTOP! aku syg hg sampai aku mati. kbye ;')
mimpi awak sayang :')
i dont know why , sejak belakangan ni aku asyik mimpi hang. dalam mimpi tu hg kata kt aku , hg rindu aku , hg sayang aku. hg tkmau tinggal aku. aku mimpi hg bnyk kali gila , tp hakikatnya mimpi tu tkleh jadi kenyataan right? ;'( . aku taktau hg ni sayang aku ka dak , tapi aku doa sangat hg boleh syg aku. sebab apa? aku tiap tiap hari nangeh sbb hg , tiap tiap hari tgk fb hg? berkorban apa saja untuk hg. tk mcentu lg aku syg hg?
please ah buang ego hg tu, kalau hg syg aku , hg tunjuk weyy, jgn dok EGO sangat. kenape perlu ada skongan dari kwn hg,jawapan hg terletak kat tgn hg sndiri.bukan kt kwn hg. hg pikiaq hg sorang punya perasaan , aku punya hg tk pikiaq weyh :'( . mula dari harini , aku takkan contact gn hg dah k , aku nk tgk hg bole tahan ka dak . if hg bole tahan , hg tak syg aku. if hg tkleh tahan , hg syg aku. :') .
tak suka , tak hidup tenteram :/
oh hai hampa , kali ni aku nak cita pasal PERGADUHAN. sememangnya aku tengah gaduh dgn ramai org.
emm okay , biaq aku terangkan perangai aku. aku ni seorang yang tak suka gado and TAK SUKA CARI GADO. sebab apa? bila aku gaduh, hidup aku jadi kelam kabut , tak tenteram and so on. aku ni taktau spesies mana , aku ni cepat terasa. bila sorang benci aku , aku akan TERASA semua org dlm bumi ni benci aku :') . btw aku minta maaf sangat k walaupun bukan salah aku ka , or memang salah aku. aku syg hmpa kawan , bukannya aku tak sayang, dah sampai hati hampa semua kata aku lagutu. memang aku tak sakit hati mana pun. btw satu lagi , aku ni cepat MAAFKAN org. serious :')!
FO R E V E R A L O N E
pergh , memang aku syok pun kan dipinggirkan . org yg aku syg semua buat tatau kt aku. pergh syok gila doh. where my sist , babysist , bro ? depa tkda untuk aku pun . :'( . aku ada problem besaq ampa bukan nak bg telinga ampa kt aku . dengar sat problem aku :'( . kot nak msej kata sihat ka dak , ni apa pun dak >< . tak terasa mana pun kan :') . tau la ada org baru , tp hmpa tk ingat aku ka ? hmm aku ja kena p kt ampa , ampa ada mai kt aku ? dak an ! :( hmm tkpa la aku sedaq aku sapa *saya suka buat trok.okbai
payah sangat ka >< !
dak lani aku geram ni dengan soorang budak ni , tak reti balas msej ka apa aku tatau! benci laaaaaaaa.if tkda kredt buat la 'please,call me back' . awt yg bahlul sgt . haaa kan dah kena gn aku -,- tkpayah buat aku tertunggu tunggu mcm tunggu beruk. shit la -,- . saja buat aku panas doh! emm dah la tgh hangat ni , awt harini pans tatau >< . aieeee
:')
i think rasanya hampa tau penyakit aku . kan , errm aku ada penyakit !@#$%^&. dulu aku hampir meninggal dunia sebab penyakit ni. tp aku hidup sampai sekarang sbb mak aku , mak aku yg slalu doakan aku , tk berhenti smyg hajat , minta semua ustaz ustaz bca yassin kt aku. Ya Allah, aku rindu mak aku. :'( bole dak aku nak pergi sekli gn mak aku? and then tadi aku hidung berdarah lgi , then kt mulut keluaq darah. tatau nk buat apa dah. takkan penyakit tu nak mai lagi (': .
Eyebag (; , tidur lewat semalam
sajala aku suka eyebag bertakung kt mata aku. mcm paria lagi . semalam ah ni aku tidog lambat , ishh dah la esok sekolah , nak kena tidoq awai pulak. dah la aku terbiasa tidoq lmbt >< saja perhimpunan ada esok. saja cari penyakit ! emm ni kes semalam aku dok gayut dengan aina eletrica viosa la ni. serious mengarut kot aku sembang gn dia. adoi~ buat dosa gila kan aina! hahahaha then dia menyanyi lagu PATAH SERIBU ,, ya Allah series teringat budak tu :'( emmm hampa nak tau dak , pitchin dia lari kod bila dia nyanyi lgu tu. wwkakaka galak nak nyanyi sangat! pastu dia suruh aku nyanyi pulak. oh well, aku nyanyilaa.then dia kata suara aku mcm kucing. noh mcm mana tkpa, -,-
kenapa nak kata aku ego tinggi?
Yaa aku mengaku aku syg lagi ex adik angkt aku . aku syg depa lagi ! yeap aku mengaku .hmm :( . btw maih nak kenalkan. hewhew ;p
comel kan dia (;
first , Nur Aina Syahira , ex aku kod. aku syg dia. dia tatau laa syg aku ka dak. kakak bnyk smpai aku pun dia lupa. then nak tau ah kami clash? aku minta clash kat dia sebab err ada sebab lah. haha. dia ni cukup perasan k , nak kata dia suara dia sdap sgt mcm avril lavigne :) . emm gedik hg noh aina! heee eh lupa btw dia form one!
awesome kn budak atas ni(; ,
then , sorang lagi. nur balkish yazid , dia ni lagi sorang , aku syg dia (; but sekrang kami kami dah tdak papa , dia minta clash sebab orang dok tuduh kami kapel. well hello! sapa buat fitnah aku tatau! emm but tkpa , kami still rapat even dia ni suka buat aku sakit hati :') . hrr ego tinggi mcm bukit everest. sungguh weh! dia PMR Victims k.
so , aku saja kongsi cerita ni kt hmpa, saja nak luahkan kt blog ni. :')




Name: Your name
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Travel to Japan
