Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 tired of this.
sometimes i feel tired of being too nice to others. memamng punnn kan? baik sangat gn org pun tkleh , jahat sgt kt org pun tk boleh. skrang ni 50-50 la noh? ntah , kadang kadang rasa terluka jugak la , kawan yg pernah kita syg buat kita mmcm ni , tambah tambah depa dah benci kita sekarang ni kan. kutuk belakang pa semua. orang sekarang ni makin hari makin pelik , serious --' , so aku dah malas la buat baik gn org sangat , kalau org yg aku caya aku cayalah. tolong la , banyak kali dah k aku kena gn org talam dua muka. so sad kayy. aku taktaw apa masalah depa nak benci akuu. soo , ikut suka hampa laa. aku tk mauu dahh gaduh gaduh pa bagai semua nii. k bye bye
"tired of this." was Posted On: Thursday, July 5, 2012 @8:39 PM | 0 lovely comments
 they are always beside me :')

.lydia shuhada. (my superwoman)
Mimie.Azadalila.Nafisah.Shafiqah. (happy go lucky friends)

 .Ayin Yusuf. ( my superman)
 .amirah syafiqah. ( my supergirl)
 .shafeenaz soffian.( my baby)
 .wan nazirah. (my junior)
 .Nur auni. ( my sweetheart)
 .Amir Wajdi.(lil bro)
 .muhammad asyraf. ( big bro )
.Enaz Fadzlina. ( my heart )

.Hanis Sofea. (my honey )

.Azielia ( my sist )
"they are always beside me :')" was Posted @8:29 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ