Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 FO R E V E R A L O N E
pergh , memang aku syok pun kan dipinggirkan . org yg aku syg semua buat tatau kt aku. pergh syok gila doh. where my sist , babysist , bro ? depa tkda untuk aku pun . :'( . aku ada problem besaq ampa bukan nak bg telinga ampa kt aku . dengar sat problem aku :'( . kot nak msej kata sihat ka dak , ni apa pun dak >< . tak terasa mana pun kan :') . tau la ada org baru , tp hmpa tk ingat aku ka ? hmm aku ja kena p kt ampa , ampa ada mai kt aku ? dak an ! :( hmm tkpa la aku sedaq aku sapa *saya suka buat trok.okbai
"FO R E V E R A L O N E" was Posted On: Saturday, March 17, 2012 @1:12 AM | 0 lovely comments
 payah sangat ka >< !
dak lani aku geram ni dengan soorang budak ni , tak reti balas msej ka apa aku tatau! benci laaaaaaaa.if tkda kredt buat la 'please,call me back' . awt yg bahlul sgt . haaa kan dah kena gn aku -,- tkpayah buat aku tertunggu tunggu mcm tunggu beruk. shit la -,- . saja buat aku panas doh! emm dah la tgh hangat ni , awt harini pans tatau >< . aieeee
"payah sangat ka >< !" was Posted On: Friday, March 16, 2012 @10:57 PM | 0 lovely comments
 :')
i think rasanya hampa tau penyakit aku . kan , errm aku ada penyakit !@#$%^&. dulu aku hampir meninggal dunia sebab penyakit ni. tp aku hidup sampai sekarang sbb mak aku , mak aku yg slalu doakan aku , tk berhenti smyg hajat , minta semua ustaz ustaz bca yassin kt aku. Ya Allah, aku rindu mak aku. :'( bole dak aku nak pergi sekli  gn mak aku? and then tadi aku hidung berdarah lgi , then kt mulut keluaq darah. tatau nk buat apa dah. takkan penyakit tu nak mai lagi (': . 
":')" was Posted @10:47 PM | 1 lovely comments
 Eyebag (; , tidur lewat semalam
sajala aku suka eyebag bertakung kt mata aku. mcm paria lagi . semalam ah ni aku tidog lambat , ishh dah la esok sekolah  , nak kena tidoq awai pulak. dah la aku terbiasa tidoq lmbt >< saja perhimpunan ada esok. saja cari penyakit ! emm ni kes semalam aku dok gayut dengan aina eletrica viosa la ni. serious mengarut kot aku sembang gn dia. adoi~ buat dosa gila kan aina! hahahaha then dia menyanyi lagu PATAH SERIBU ,, ya Allah series teringat budak tu :'(  emmm hampa nak tau dak , pitchin dia lari kod bila dia nyanyi lgu tu. wwkakaka galak nak nyanyi sangat! pastu dia suruh aku nyanyi pulak. oh well, aku nyanyilaa.then dia kata suara aku mcm kucing. noh mcm mana tkpa, -,-
"Eyebag (; , tidur lewat semalam" was Posted @10:16 PM | 0 lovely comments
 kenapa nak kata aku ego tinggi?
Yaa aku mengaku aku syg lagi ex adik angkt aku . aku syg depa lagi ! yeap aku mengaku .hmm :( . btw maih nak kenalkan. hewhew ;p

comel kan dia (;
first , Nur Aina Syahira , ex aku kod. aku syg dia. dia tatau laa syg aku ka dak. kakak bnyk smpai aku pun dia lupa. then nak tau ah kami clash? aku minta clash kat dia sebab err ada sebab lah. haha. dia ni cukup perasan k , nak kata dia suara dia sdap sgt mcm avril lavigne :) . emm gedik hg noh aina! heee eh lupa btw dia form one!

awesome kn budak atas ni(; , 
then , sorang lagi. nur balkish yazid , dia ni lagi sorang , aku syg dia (; but sekrang kami kami dah tdak papa , dia minta clash sebab orang dok tuduh kami kapel. well hello! sapa buat fitnah aku tatau! emm but tkpa , kami still rapat even dia ni suka buat aku sakit hati :') . hrr ego tinggi mcm bukit everest. sungguh weh! dia PMR Victims k.

so , aku saja kongsi cerita ni kt hmpa, saja nak luahkan kt blog ni. :')
"kenapa nak kata aku ego tinggi?" was Posted @10:27 AM | 0 lovely comments
 13/3/12 ♥





horray , kelmarin hangout at cp dengan kak faraa, aida and anis.sumpah kelmarin boring gila hangout. sbb tak ramai sangat keluar :(. first mcm biasa lah, karaoke dude! aku kalau p cp , mmg karaoke lah tmpat pertama aku :) even suara tk sdap tara mana! and then kami lepak lama kodd kt pak hainan , well tu tmpat aku buat bsiing. haha then jumpa awah and the geng! hewhew. awah saya comei kay <3 pastu buat pala gn faraa kt pak hainan tu. then p aaa mcD pulak , makan lgi XD. sdapp nyaa double cheese burger <3. hehe.then fara balik , tinggal aku gn anis. yg tak tahan tu last kali aku balik naik teksi! WKAKAKAKA

nah tgk gmbar :*






"13/3/12 ♥" was Posted On: Tuesday, March 13, 2012 @8:51 PM | 0 lovely comments
 thankyou :')
okay kawan , aku rindu gila tahun lepas , aku rindu gila nak gossip gn ampa dua ketoi . but tahun ni? kita dah lain kelas, :( . ampa yg kata kt aku , if aku dah tukaq kelas , dah tk bersama gn ampa , ampa dh hbq kt aku jgn lupa diri. but sekarang ni sapa yg lupa diri? sapa yg sombong sekarang ni? ampa dua kan? :( . aku tau hmpa bnyk kawan , tp aku minta satu ja. aku nk persahabatan kita yg dulu , yg gedik gedik , yg gila gila? :'( .i miss the old you two! tkpa aku redha , hidup aku mmg ceni :') . btw aku dengaq cerita yg mpa kutuk aku. ramai org cerita kt aku pasai ampa kutuk aku. tkpa aku tau aku sapa. aku redha kawan. moga ampa bahagia! ;')
"thankyou :')" was Posted On: Sunday, March 11, 2012 @5:03 AM | 0 lovely comments
 no more KS dalam hidup aku :')
okay , aku tak perlu dah menaruh perasaan kt dia , sbb dia tadak perasaan langsung kt aku . nak buat mcm mana , aku yg terhegeh kt dia , yg dia? buat tatau , mcentu ka nama 'sayang'? damn , aku nak try lupakan dia , and cari someone yg buleh ganti dia , and yg lebih baik dari dia. aku mesti dapat cari punya :'D. tp aku boleh ka lupa dia? bayangkn tiap tiap hari tgk facebook dia , tgk gmbar dia, and dengar lagu yg dia bg kt aku? susahkan nak lupa ? :'( . aku perlu tabah menghadapi semua ni *ayat skema, peduli apa aku? ;) . no KS dalam hidup aku mulai dari sekarang!!!!!!
"no more KS dalam hidup aku :')" was Posted @4:53 AM | 0 lovely comments
 Patah seribu ;(
seriously aku menangis bila aku kena pikiaq dua org yg aku syg dlm satu masa. yess.
aku dah mcm tkda perasaan kt depa dua. serious. tp janji aku kena tepati :'/ .
aku pening wei. :'(
"Patah seribu ;(" was Posted On: Thursday, February 23, 2012 @12:02 AM | 0 lovely comments
 i need them now :'(
why time aku perlukan depa , depa tadak kt sisi aku. time depa ada masalah , aku selalu ada untuk depa :( .
aku benci bila jadi macam ni :'( . aku benci, aku benci :'( . .......

okay semua salah aku! aku rampas semua dari ampa! aku memang takleh rapat gn sapa sapa kt dunia ini! Yeaaaaaaaaaaaaaaaa.!!! tapi apaa salahnya if aku nak rapat gn depa? apa salah nya aku nak lepak gn depa? apa salahnya nak melawak gn depa? apa weh salah aku nak kwn gn depa!!! la ni ampa mai bunuh aku ! tayah ckp bnyk >< . aku meluat! aku meluat hidupppppppppppp !!! memang hmpa semua tak suka aku hidup bahagia ? soo bunuh la aku :'( .

now , aku perlukan F,B,E, and A. aku nak nangis dpn depa . tp depa semua busyy.aku perlu depa sekarang, :'( .ya Allah aku tak kuat :( 
"i need them now :'(" was Posted On: Friday, February 17, 2012 @6:26 AM | 0 lovely comments
 Thanks! ;')
 Faraa Farouk.
ni kak faraa , umoq dia 17 , tak padan dgn nak spm. hahaa perangai mcm budak budak. satu kepala dgn aku :) . dia ni suka jalan laju , dok dengan dia memang sakit pinggang! dia suka melewaq meqata bakhiang. tgk gmbaq aku gn dia kat atas ni . act kan dia nak buat lucah dengan aku >< jebon punya kak faraa. kalau dia tadak mmg hidup aku sunyi laaaa. dia ni dah la hingaq!!!!!!!haha and hampa nak tau, dia ni perasan kulit dia putih. wkakakakakakak. sorry fara ;p.dia suka makan bnda mengarut -,- twisties laa aiyaq ni laa, blablabla~
and dia ni banyak adik angkt.! betoi kan farah ;p. dia comeiiii tuu semua nak kt dia :') . adik angkt dia semua jeles aku rapat gn dia. hmmmmmmm ;/ ehekkk i love you kak faraa jebon ! :P
Balqis
Haa ni lagi sorang, dia kan dia kan :3 , adik aku.HAHA tk nampak mcm muka aku gn dia sama ka ? ;p okay perasan. dia balqiissssssssss. tahun ni dia PMR! budakk nii aku nak kata dia pemalu tapi tak pemalu pun. dah aaa suka tmpaq pala org >< ganaih!! lagi kan dia ni suka buat trok -,-. cukup menyampah! hahahahaha. boo~ love you weh budak.

cukup aaa tuu aku cota pasai depa. ;) , satg tak pasai pasai org ngutuk plak. hihi. ok bye awak :)
"Thanks! ;')" was Posted On: Thursday, February 16, 2012 @5:24 AM | 0 lovely comments
 Aina eletrica viosa
Hai adik , sorry , kami tak perfect bg hampa ;) . hihi. sorry kami tkleh nak jga ampa leklok . eh lagipun ampa dh ada azureen. kami tak kisah. soo pandai pandai laa jga azureeen , jgn bg dia sakit hati tau. jga dia elok2! satg dia curang hmpa nangih pulaaa HAHAHA. Byeeeeeee sorry again :)
"Aina eletrica viosa" was Posted @3:38 AM | 0 lovely comments
 saya bukan perampas :')
Aku bukan nak amik org yg ampa syg aa >,< . tp aku mmg syg depa. hahaha. aie pening , jgn laaa kata aku perampas. amau laa :( aku tak suka ;( . bagi aku hidup bahagia satt , satt jaaaaaaaaaa! :(
kadang kadang bila ampa cakap mcentu, aku terasa kot. mmg aku nangis aaaaaa . aku tak suka org pngel aku mcm tu :( sumpah tak sukaaaaaaaaaaaaaa
"saya bukan perampas :')" was Posted @3:35 AM | 0 lovely comments
 Nazrin
Yess harini ein balik asrama , hihihik. dia tak dok dah asrama! Yes malam malam boleh gayut lama lama xD.
Okay serius rindu dia gila bangang jebon! hahaha. dok asrama direct gayut sat , satg ada majlis tu la , ada prepp laaa, semua laa >,< benci! ein dia ssuka buat terok , meluatt aku! hahah jgn marah ein xD. kihkihkih.
tkpa byeeeeeeeee
"Nazrin" was Posted @3:29 AM | 0 lovely comments
 Junior , please dont be too rude :')
Kay hg benci aku sbb aku rapat gn kak angkt hg? emmmm hg tatau kod prangai aku FRIENDLY? memang dgn junior and senior , smua aku rapat kay! aku pun tatau pasaipa hg tiba tiba bagi gelaran 'atenpelaq' kt aku. sungguh aku tak paham . hg jeles ka ni? ahahaha lawaaaaaaaaaaaaak2.so thankyou la weh , junior yg selama ni aku ingat baik rupa rupanya tak la baik sgt. emm buat taik ja >,< . TERIMAKASIH TAW!!
"Junior , please dont be too rude :')" was Posted @3:26 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ