Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Thanks! ;')
 Faraa Farouk.
ni kak faraa , umoq dia 17 , tak padan dgn nak spm. hahaa perangai mcm budak budak. satu kepala dgn aku :) . dia ni suka jalan laju , dok dengan dia memang sakit pinggang! dia suka melewaq meqata bakhiang. tgk gmbaq aku gn dia kat atas ni . act kan dia nak buat lucah dengan aku >< jebon punya kak faraa. kalau dia tadak mmg hidup aku sunyi laaaa. dia ni dah la hingaq!!!!!!!haha and hampa nak tau, dia ni perasan kulit dia putih. wkakakakakakak. sorry fara ;p.dia suka makan bnda mengarut -,- twisties laa aiyaq ni laa, blablabla~
and dia ni banyak adik angkt.! betoi kan farah ;p. dia comeiiii tuu semua nak kt dia :') . adik angkt dia semua jeles aku rapat gn dia. hmmmmmmm ;/ ehekkk i love you kak faraa jebon ! :P
Balqis
Haa ni lagi sorang, dia kan dia kan :3 , adik aku.HAHA tk nampak mcm muka aku gn dia sama ka ? ;p okay perasan. dia balqiissssssssss. tahun ni dia PMR! budakk nii aku nak kata dia pemalu tapi tak pemalu pun. dah aaa suka tmpaq pala org >< ganaih!! lagi kan dia ni suka buat trok -,-. cukup menyampah! hahahahaha. boo~ love you weh budak.

cukup aaa tuu aku cota pasai depa. ;) , satg tak pasai pasai org ngutuk plak. hihi. ok bye awak :)
"Thanks! ;')" was Posted On: Thursday, February 16, 2012 @5:24 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ