Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 2012

2012 , tolonglaa bagi kebahagiaan kepada aku :') . aku tknak jadi mcm 2011 , mcm2 dugaan yg aku kena hadapi :') . so 2012 , aku dah form 4 , errr? series aku meluat masuk form 4 , nak kena pilih tuu laa pilih nii laa. OHGOD! pening pala aku dok buat keputusan <3 . setengah kata suruh amik acount? setengah kata science? setengah kata perdagangan? so how? ada kata acc senang , ada kata amik perdagangan la. aku tatau . yg pasti account ada addmath . fuuhh what? addmath? gila bangang ka apa? tk suka math , seriesly.
rasanya perdagangan maybe? so tkyah dok perlekeh sangat budak budak perd noh :) .
bytheway baca ni , aku copy dari SHAFEENAZ SOFFIAN.

lekeh sngtt kaa ambekk seni? skurang2nyaaa dpt smbung bljar kt IPT. blehh jdi pensyarah,planning arkitek. usaha ambekk subjek trok trokk napaa? klau salah satu subjek yg ssh tuhh dpt failed or sekadar lulus, bkn blehh pi mnaa sngtt. kebanyakkn tk pandang kcuali diaa blehh credit subjek2 tuhh laaa,tuhh kiraa bruu dasyatt. klau sekadar nk tnjuk hebat tpi tk mampu,tk pyh laa. uat masa depan hancur jerr. (copy paste :p)
"2012" was Posted On: Thursday, January 5, 2012 @8:42 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ