i need them now :'(
why time aku perlukan depa , depa tadak kt sisi aku. time depa ada masalah , aku selalu ada untuk depa :( .
aku benci bila jadi macam ni :'( . aku benci, aku benci :'( . .......
okay semua salah aku! aku rampas semua dari ampa! aku memang takleh rapat gn sapa sapa kt dunia ini! Yeaaaaaaaaaaaaaaaa.!!! tapi apaa salahnya if aku nak rapat gn depa? apa salah nya aku nak lepak gn depa? apa salahnya nak melawak gn depa? apa weh salah aku nak kwn gn depa!!! la ni ampa mai bunuh aku ! tayah ckp bnyk >< . aku meluat! aku meluat hidupppppppppppp !!! memang hmpa semua tak suka aku hidup bahagia ? soo bunuh la aku :'( .
now , aku perlukan F,B,E, and A. aku nak nangis dpn depa . tp depa semua busyy.aku perlu depa sekarang, :'( .ya Allah aku tak kuat :(
Thanks! ;')
Faraa Farouk.
ni kak faraa , umoq dia 17 , tak padan dgn nak spm. hahaa perangai mcm budak budak. satu kepala dgn aku :) . dia ni suka jalan laju , dok dengan dia memang sakit pinggang! dia suka melewaq meqata bakhiang. tgk gmbaq aku gn dia kat atas ni . act kan dia nak buat lucah dengan aku >< jebon punya kak faraa. kalau dia tadak mmg hidup aku sunyi laaaa. dia ni dah la hingaq!!!!!!!haha and hampa nak tau, dia ni perasan kulit dia putih. wkakakakakakak. sorry fara ;p.dia suka makan bnda mengarut -,- twisties laa aiyaq ni laa, blablabla~
and dia ni banyak adik angkt.! betoi kan farah ;p. dia comeiiii tuu semua nak kt dia :') . adik angkt dia semua jeles aku rapat gn dia. hmmmmmmm ;/ ehekkk i love you kak faraa jebon ! :P
Balqis
Haa ni lagi sorang, dia kan dia kan :3 , adik aku.HAHA tk nampak mcm muka aku gn dia sama ka ? ;p okay perasan. dia balqiissssssssss. tahun ni dia PMR! budakk nii aku nak kata dia pemalu tapi tak pemalu pun. dah aaa suka tmpaq pala org >< ganaih!! lagi kan dia ni suka buat trok -,-. cukup menyampah! hahahahaha. boo~ love you weh budak.
cukup aaa tuu aku cota pasai depa. ;) , satg tak pasai pasai org ngutuk plak. hihi. ok bye awak :)
Aina eletrica viosa
Hai adik , sorry , kami tak perfect bg hampa ;) . hihi. sorry kami tkleh nak jga ampa leklok . eh lagipun ampa dh ada azureen. kami tak kisah. soo pandai pandai laa jga azureeen , jgn bg dia sakit hati tau. jga dia elok2! satg dia curang hmpa nangih pulaaa HAHAHA. Byeeeeeee sorry again :)
saya bukan perampas :')
Aku bukan nak amik org yg ampa syg aa >,< . tp aku mmg syg depa. hahaha. aie pening , jgn laaa kata aku perampas. amau laa :( aku tak suka ;( . bagi aku hidup bahagia satt , satt jaaaaaaaaaa! :(kadang kadang bila ampa cakap mcentu, aku terasa kot. mmg aku nangis aaaaaa . aku tak suka org pngel aku mcm tu :( sumpah tak sukaaaaaaaaaaaaaa
Nazrin
Yess harini ein balik asrama , hihihik. dia tak dok dah asrama! Yes malam malam boleh gayut lama lama xD.Okay serius rindu dia gila bangang jebon! hahaha. dok asrama direct gayut sat , satg ada majlis tu la , ada prepp laaa, semua laa >,< benci! ein dia ssuka buat terok , meluatt aku! hahah jgn marah ein xD. kihkihkih.
tkpa byeeeeeeeee
Junior , please dont be too rude :')
Kay hg benci aku sbb aku rapat gn kak angkt hg? emmmm hg tatau kod prangai aku FRIENDLY? memang dgn junior and senior , smua aku rapat kay! aku pun tatau pasaipa hg tiba tiba bagi gelaran 'atenpelaq' kt aku. sungguh aku tak paham . hg jeles ka ni? ahahaha lawaaaaaaaaaaaaak2.so thankyou la weh , junior yg selama ni aku ingat baik rupa rupanya tak la baik sgt. emm buat taik ja >,< . TERIMAKASIH TAW!!
Tutttt ;)
Balqissss tinggi. <3
14/2/2012
Kak fara yg sgt jebon <3
16/2/2012
Aku sayang depa dua. Yeayea. :)
:'D
Hampa tau dah kan aku dengan NUR AQILAH ABU HASSAN dah berbaik ? tau dah kot ;p . kan kan .kami dah jadi mcm dulu. hihi.
cuba hampa tengok gambaq ni .....
ni awah dengan kyla. aku sayang dpa dua :') . act kan kyla ni tunang aku , si awah ni girlfriend aku. wkkaakka xD . okay gedik. tkpa aaa byeeeeee
Ntahhhh
astaghfirullah , sekarang ni ramai org dok gaduh kt facebook , twitter dan sebagainyaaa. buat page anti sana , anti sini , fuck sana fuck sini . yg tk thn bajet laa tk bajet laa. hmmm admin yg buat page mceni tadak krja ka jeles aaaa? ermmmmmm .
2012
2012 , tolonglaa bagi kebahagiaan kepada aku :') . aku tknak jadi mcm 2011 , mcm2 dugaan yg aku kena hadapi :') . so 2012 , aku dah form 4 , errr? series aku meluat masuk form 4 , nak kena pilih tuu laa pilih nii laa. OHGOD! pening pala aku dok buat keputusan <3 . setengah kata suruh amik acount? setengah kata science? setengah kata perdagangan? so how? ada kata acc senang , ada kata amik perdagangan la. aku tatau . yg pasti account ada addmath . fuuhh what? addmath? gila bangang ka apa? tk suka math , seriesly.
rasanya perdagangan maybe? so tkyah dok perlekeh sangat budak budak perd noh :) .
bytheway baca ni , aku copy dari SHAFEENAZ SOFFIAN.
lekeh sngtt kaa ambekk seni? skurang2nyaaa dpt smbung bljar kt IPT. blehh jdi pensyarah,planning arkitek. usaha ambekk subjek trok trokk napaa? klau salah satu subjek yg ssh tuhh dpt failed or sekadar lulus, bkn blehh pi mnaa sngtt. kebanyakkn tk pandang kcuali diaa blehh credit subjek2 tuhh laaa,tuhh kiraa bruu dasyatt. klau sekadar nk tnjuk hebat tpi tk mampu,tk pyh laa. uat masa depan hancur jerr. (copy paste :p)
malam malam kita berjalan sambil bukak laptop. :P
perghhh , tau dak pagi pagi ,koi 5.30 webcam gn ein dalam kereta, dasyat dohh.HAHAHHHAHAHA Heeeeeee ;)
aku gn ENAZ dah berbaik ar mcm biasa . so lpasni aku tkmauu persahabatan kami terputus bnyk kali mcm ritu .
ermmmmmmmmm , :') , cuba untuk berkawan baik dggn dia :D
hello pupil :)
AKU BUKAN ATENBELLA YANG DULU , AKU NAK JADI ATENBELLA YANG BARU ^^ :')
what happen? err aku nak berubah la wey , jadi yang terbaik buat family , boyfriend and kawan kawan (;
oke guys , dulu aku suka kutuk org ^^ , skang dak dah :') , dulu aku suka hina org ^^ , sekarang DAK dah , dulu aku suka memperlekehkan org , skang dak dh ! im trying to be THE BEST !
yah,aku tkmau dah aeh org duk bnci bnci aku ni . aku tk suka gado gado gn org , aku nak berbaik gn org nii , org nii tkmauu , nakk jgk bnci aku , aku cena xpa , :)
okey , if aku aada hmpa buat aku sakit hati , aku minta maaf yee ^^ , kemon laa , hmpa na bnci aku? aku tk kesah ar brader , asal hidup kau bahagia :')
jangan hmpa nak kata aku mimpi ka apa psai aku nak berubah ni , aku tk mimpi , series aku nak berubah betoi -.-
kkkkk byeeeeeeeee
twittah !
jum bertwittah ! hee <-- nama baruuu kkott , facebook sekarng boring , tp aku still online jgkk . HAHHA,
aku ada twitter , atenbella96 , follow lerr , eh eh sat err aku tk suka follow org , harap maklum , aku pemalas sikit okey :) , so sekarang ramai dah guna twittah ! majuuuuuuuuuuuuu plak dah twittah niii , facebook , bila hg nak pupus pun aku tatau , benci hg tau dak,! nanti facebook jadi mcm myspace dan friendster paaa ^^ , hahahahha KBAI
fakkk -.-
seriously , internet cam kimak -.- , alaaaaaaaaaaaa ,sungguh aku benci time intenet
buat perangai dia , meluat aku tau dak bangang wei = =',
time on facebook , dia mula lah nak jadi lambat dia tuu , bila tutup facebook , tau pun nak laju , HAHAHA
facebook kenape? ada virus aperw? =.=








Name: Your name
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Travel to Japan
