Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Selamat hari raya.
to anyone who reads this post. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin .*tujuh hari lagi nk raya* :P , haa, i am so sorry if I make some mistakes against you. Sapa xpuasa penuh , x dpt duet raya kecuali perempuan.HAHAHA :)
"Selamat hari raya." was Posted On: Tuesday, August 23, 2011 @5:46 AM | 0 lovely comments
 I dont know what happen to me :|
seriously tahun 2011 ni tahun yg paling malang bagi aku >< , I dont know , everyone hate me.i dont know what my problem.sshhhhhh. aku ni suka susahkan orang, btw aku nak happy mcm org lein.tp aku tk bole nk SEHEPPY depa. aku bnyk ada problem gn org , aku suka gado gn org , especially classmate aku and others.

first,aku memang suka cakap kemaih , so? aku berani dalam Fb jer , kt luaq senyap sejuta bahasa kan :') , oke seriously aku jujur, aku mmg suka cakap kemaih . ermm ermm. So sorry , E,A,S,M,A,W

second, aku bukan perampas, aku tk rapat pun gn org yg hg syang ,IA , aku just minta tolong kt adik angkt hg , tu pun kena jeles :/ .

Third, aku memang suka sakitkan hati org :'( , aku dok kta kt kt org pendek laa , gemok laa, and so on , aku just melawak.tadak niat nak kta kt hmpa tuu ,

#so,kita nk raya, aku nk minta maaf if aku ada buat hmpa sakit hati , hmm, ClassMate and Geng tuu , AKU MINTA MAAF BNYK BYK :')
"I dont know what happen to me :|" was Posted @5:41 AM | 0 lovely comments
 Trial
err, lagi 2 hari nk trial , sumpah ketaq lutut , awt la tahun ni ada pmr tatau , meluat . if periksa masuk form 3 tpaa laa jugak :P , ni form 1 form 2 form 3 pun masuk . gila nk ingt semua :P . *buad trok .
btw , dalam bulan puasa ni jugak aku IN LOVE with tetttttttttttttttttttttt , hahaha . :P xleh nk gtau laa sapaa :)
PRIVATE!  ada beberapa org ja tau aku in love gn sapa . muahehehe. aku gedik! so what ? :)
anyway , wish me luck for trial , aten dapat 8A hmpa kena bagi something tau! :P:P:P

*tak larat nk tuleh panjang2 , dah la tgh puasa , perut dah bunyi lagu party rock anthem dh ni (:
"Trial" was Posted On: Thursday, August 4, 2011 @1:50 AM | 0 lovely comments
 puasa
Nama saya Sya'ban,Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya, Ramadhan akan datang mengunjungi anda tak lama lagi bersama isterinya, Rezeki dan 2 orang anaknya, Sahur dan Iftaar.Mereka ditemani 3 cucunya, Rahmat, Keampunan dan Barakah.Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan pesawat Eid Fitri airlines.Hargai mereka, & anda akan mendapat berkat. ;)
~~SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK~~


Puasa penuh , aten bagi duit raya ,, bahahaha <3
"puasa" was Posted @1:44 AM | 0 lovely comments
 I'm all alone And I need you now :'(
Okee sekali lagi hmpa buat aku terluka ! :'| Aku suka kawan gn hmpa , tp hmpa buat ceni kan ? tapa aku redhaa wey ! Wey, aku lemah . TAK TAHAN WEY ! I need youu laa weyy :'( . Aku sunyi ! ergh -_________-
hanmpa suka bagi aku teriak sbb hmpa? kenapa la? aku tau aku tak perfect MCM oqg lein !!! aku tau aku SAKIT !!! :'((((( ! tp snggup hmpa buat kawan mpa ceni ! ?

kawan , #needyounow :'((((((((((((((((
"I'm all alone And I need you now :'(" was Posted On: Wednesday, July 20, 2011 @7:35 AM | 0 lovely comments
 Assalamualaikum :)
dimulakan dengan bismillah :) ..
Bismillahhirahmanirahhhinnn .. Assalamualaikum ! :)
Hello , lma gilaaaaaa aku tk update blog. hihi ! busyyy hohoi :)) . well . aku tadak cita papa weyyy nii ><

tapi tadi SMK sultanah bahiyah ada buat kejohanan olahraga ! akuu p laa sebab aku rjinn well u know mee :P.
tapi kt sana tadok kawan . HAHA kawan aku semua rumah lein ! then tinggal aku sorang sorang ! = ='
butt nasib baik ada Zu and Naj . Depa teman akuu xD ngeh2 . Aku gn depa round satu sekolah dok cri photographer nk suruh tgkp gmbaq kamii ><  banyk gilaa org bwk DSLR tadiiiiiiii. Fuh ! Jeles GILAK ! 

Masa aku duk jalan jalan gn depa . ternmpak si FIKHRY haha ! dia maii wooooo sklah bahiyahh . TAK SANGKA! HAHA . Dia maii gn PRENT dia maybe ! - . -  . Aku rasa  dia mai skola sbb nk jumpa  NISA paa ! xD

Tapi seriously sunyi tadi - . -

"Assalamualaikum :)" was Posted @5:22 AM | 0 lovely comments
 TAK SANGKA
series,aku tak sangka pulakk hang jadi ceni , masa bila yg hg jadi 'PENYEBAR RAHSIA' nii ? sejak bila hg sebaq rahsia aku kt org .. awt tksebaq satu dunia ja ! menyampahhh . . aku tak teringinn aeh kat BUDAK tuu.
ishh..payah la kalao ckp gn budak budak ceni :P . grrrrrrr HADOIYA

"TAK SANGKA" was Posted On: Monday, July 4, 2011 @9:44 AM | 0 lovely comments
 Air mata itu berharga


aku terfikir kan , kenapa bnyk perempuan termasuk aku selalu nges psai lelaki ah ? tak berbaloi aku rasa . hadoyy , biasalahh kaum wanita , lki tinggal ja , mesti ngeh . CINTA sngat kt lelaki tuu . pdahal LELAKI dah la suka CURANG :P . sesetengahlaa :) . HAHA aku pun takpahamm dengan pompuan zaman sekarang,aku rasa mmg tadak guna ngeh psai laki , ngeh p la air mata berdarah punn.ada lelaki tu kesah? hambuehhh.KAWAN aku yg ditinggal oleh BF tuu kann , bwak bersabar la noh.REDHA ja ! :')
"Air mata itu berharga" was Posted @9:41 AM | 0 lovely comments
 SWAG !

"SWAG !" was Posted On: Tuesday, June 21, 2011 @4:16 AM | 0 lovely comments
 yeah :')

"yeah :')" was Posted @4:12 AM | 0 lovely comments
 Boring
aku sekarang ada kt umh, la ni pukoi 1.55 am . dnnn dok tgh online niee. BHAHAHAHAH
boringg trokkk woii . taktau nk buat pa ? eeeeeeeeeeeeee . saya rindu Jb laaa awok ? :(
tadak khabaq dah psaii dia skang :'( . hmmmmmmmmmm.

Justin Drew Bieber, I misss youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :(
"Boring" was Posted On: Friday, June 17, 2011 @10:54 AM | 0 lovely comments
 Depa tak ulu , kita ulu =='
nakk kataa laa. kami satu geng mmg suka buat kemaih . haa. jelas? ada g masalah ? geng mpa takk uluuu , geng kamii uluu ? puasss hati dh kot noh ? geng mpaa staii , geng km buat setaii ? bole centu ?
ishhhhh, kata mau settlle problem tuu cara leklok, ni pa kess nk bertumbuk plak gn geng aku. haehh.
kami dah mntak maaf leeee kt geng mpaaa, mpa takmauu maafkaan km . mpa dosaa laa, km x dosa dh sbb km mintak maaf dah. =.=
 xpa laa GENG SETAI . m i n t a k m a a f ler ;)
"Depa tak ulu , kita ulu =='" was Posted @10:50 AM | 0 lovely comments
 Buli ? --'
direct aku kena buli . tak larah dh aeh wey , :( . aku nk PMR nii. xmauu laaa buli aku. aku xsuka ? :(
sorrie lauu buat mpa terasaaa. :(
"Buli ? --'" was Posted On: Thursday, June 16, 2011 @7:38 AM | 0 lovely comments
 Jeles

knp tetau aku arini jeles + xda mud . hmm . lepas tgk semua profile picture si perempuan tu kan ? aku rasa jeles.
dakk laa, dia SEGAK+HOT . semua org mesti jeles an kt dia. tiap tiap ari tukaq gmbaq lawa lawa. jeles doe. bahaabha. aku mmg ceni :P . dia putih+muka bersih+lips pink . huuuu. :P
"Jeles" was Posted @7:35 AM | 0 lovely comments
 Misi x selesai..
er,benci bakhang perempuan gedik niiii. series meluat. nak mention ka nama dia tg ni? tayah kot nohh. hmm,aku tatau sejak bila suka kat bekas aku. dia semua nak ex BF aku. aku pon xpaham! kebuluq noh??? amik laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xkesahhhhhhh? hahahaha. bru bru ni,suka dkt ***. hahaha. amiklaaaa. pas2 suka kat balak org. ***. hang laaaaa.xda keja sungguh nk rampas balak org kan? ahhhhhhhhhh? GEDIK !
"Misi x selesai.." was Posted On: Wednesday, June 1, 2011 @12:28 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ