Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 I dont know what happen to me :|
seriously tahun 2011 ni tahun yg paling malang bagi aku >< , I dont know , everyone hate me.i dont know what my problem.sshhhhhh. aku ni suka susahkan orang, btw aku nak happy mcm org lein.tp aku tk bole nk SEHEPPY depa. aku bnyk ada problem gn org , aku suka gado gn org , especially classmate aku and others.

first,aku memang suka cakap kemaih , so? aku berani dalam Fb jer , kt luaq senyap sejuta bahasa kan :') , oke seriously aku jujur, aku mmg suka cakap kemaih . ermm ermm. So sorry , E,A,S,M,A,W

second, aku bukan perampas, aku tk rapat pun gn org yg hg syang ,IA , aku just minta tolong kt adik angkt hg , tu pun kena jeles :/ .

Third, aku memang suka sakitkan hati org :'( , aku dok kta kt kt org pendek laa , gemok laa, and so on , aku just melawak.tadak niat nak kta kt hmpa tuu ,

#so,kita nk raya, aku nk minta maaf if aku ada buat hmpa sakit hati , hmm, ClassMate and Geng tuu , AKU MINTA MAAF BNYK BYK :')
"I dont know what happen to me :|" was Posted On: Tuesday, August 23, 2011 @5:41 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ