cena nie :(
awd malas gt aeh nk belajaq .ngek toi ! nk naik kelas kna bllajaq sungguh2 . nie aku dk happy2 g .hmmmm.malas gela weh !

stg aku jd ceni gk kod . hahhaaaaha .
i nid to :
1. bca bku .
2.hfal agama
3. wat latihan .
mcm2 g arr .hadoih ! lps exam my burfday .yeah....yeah..yeah ! hahah .bule enjoy derh .seb bek time abeh exam . hee :) sokwn2 saya ! gudluck for examnah . jgn terlalu on9 . hahha
frenz forever kayh ? sp nanak frenz forever with me :) . spa nanak ! hbaq kaihhhh ! hahhahaaaa
kak aliaa !
kak aliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! i really2 nid u dear !
sunyi .
suma junior dh ad k.agkt. skang ny . aku tgh sunyiiii . taleh dh kwn gn sp2 . hukhuk . :'( . nk pndah skola taon dpn . bole dk ? seksa dk skowla c2 . ya ALLAH , taon ny paling taon yg aku sedeh . mgkin aku kna sedeh saluuu taleh heppi .:) . tpala . sp yg bnci aku teruskan sja ... aku x halang mpaaaa .. moga2 kwn sya , junior sy dan sapa2 yg rapat gn sya, moga heppy aww jgn sedeh cm kmy . sbb kmy nie manusia gilaa yg salu sedeh :) . kmy tdk kesempatann langsong nk heppi2 ny . hee :) .
SAYA AMAT BNCI HIDOP SYA YG SERUPA BEGINI ! :'(
im hepppy now .
yeayyyyy ! dah tak sedehhh ! dh x nangis . ! aha . thx for junior2 sya coz bg semangat kt sya ! thx a lot yah ! hee :) . insyaAllah sya akn jd the old k.aten.:P . hee . happy30 !!! hmmmmm
❤ "im hepppy now ." was Posted On: Sunday, October 24, 2010 @5:46 AM | 1 lovely comments ✿
x sukaaa weh ! wehh !
wehhhhh ! dya x layan aku :( , dya chat gn aku cm x ikhlas ja , weh weh weh ! tasukaaaaa ! suma dh ta syang aku as kwn . sedeh glaa weh ! hmmmm... cm nk mati jaa !
kak aliaa !
qeja tak mai skola noehh , mentang2 exam hbes , hahaha ! mishu lorh ! :P haha
oppie :)
huuu :),
aku tgk oppie laen drpd yg laen , dya comeh , dya baik dan peramah! hummm , junior yg ceni aku suka <3. haha. eeee. comeyhhh ! junior yg tercomeyh penah ku lihatt !nk t8 mst dya ada dh , mstt punyaaaa ! dya kn comehhhhh ! hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. :( . heeeeeeeeeeeeeeee:).
JUNIOR TERBAEK WOKK !
sumpah mluat gla kt hg !
anx ska wt akue jelez law hg rpat gn junior tersayang tuh ! meluat ! babi! huhhhhh ! gegehh ! meqela ! cm setan !!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, sumpah bnci hg!!!! hate hg! junior dh ada kak angkt wt la cra ada k angkt ! stg adalaaee ta setia lahh tulahhhh ! setia pd yg stu bule ! FUCK U BEBEH !
exam ~
hahahahhaha , esok nk exam , aku wt rilek g , aten2 pa nk jd gn hg ... hurmmmm !
maybe aku tak on tyme peksa , INSYALLAH~ hahahha , hee :) lps peksa bule enjoy ! yahooooooooooooooo !!
hahaahhahha , love u, mmoaxx ! justin bieber ~
nuraliaa elina rosli !
heee :),
she's dah jd kakak angkat akuw dh , hee :) , dya cute mang cute, hahaa
i hope i can make her heppy , and she's too ? haa
iloveu ** ihateu ***** .
** ! youmybestfrenz ! mpa, skang mpaa ta rapat gn kmyyyyy . kenapa mpa ? awd? awd gn kmy ? gedix kah sewel kah ? mpaa sukaaaa jaaa p kt ***** . depa suma ktaa mpaa taa rapat gn kmy dahhh.mpa igtlah persahabatan kta cam lu . *****! hgg 2 kan cm bangang ~ suka rampas kwn org . p lahhh belahhhhhh !!!!!!
❤ "iloveu ** ihateu ***** ." was Posted On: Monday, October 18, 2010 @3:18 AM | 1 lovely comments ✿
about JUSTIN BIEBER
awt lahhh jb ny hensem sgt !!!!!!! mka dya comey gila gila bangang . haha . weh , qasa cm nk kwen ja gn dya . tp dya bkn islam .huahuahua .weh , ritu tgk fb , da badnews about jb , aku bkk video 2 , vid tu cita psai jb bkn umo 16 tpy 51. ohh , FUCK !FAKE nya video , aku tak caya , logik kaaa org tua wt breakdance gn shuffle ,OMG ! ish , !bwt fitnah jaaaa . ! nahai toi , huhu . kpd peminat jb , jgn caya video tuh . haram ta logik . ;) .
p/s : biaq lah aku mnt jb pon , aku ta kta dya boleh jd husband aku pon , setakat peminat dya suda , hgg tuhhh pulak menyebok ! urgh ! meluat !
❤ "about JUSTIN BIEBER" was Posted On: Wednesday, October 6, 2010 @5:23 AM | 0 lovely comments ✿
sangatsuka !
if we ever meet again. !!!!!awww,aww ! haha .
What's somebody like you, doin in a place like this?
Say, did you come alone, or did you bring all your friends?
Say, what's your name, what you drinking
I think I know what you're thinking
Baby what's your sign, tell me yours I'll tell you mine
Say, what's somebody like you doing in a place like this?
(1, 2, 3, 4)
CHORUS:
I'll never be the same - if we ever meet again
Won't let you get away - said if we ever meet again
This free fall's, got me so
Kiss me all night don't ever let me go
I'll never be the same
If we ever meet again
Say if we ever meet again
Do you come here much? I swear I've seen your face before (before, yeah)
Hope you don't see me blush, but I can't help but want you more, more
Baby tell me what's your story
I ain't shy, don't you worry
I'm flirtin with my eyes, wanna leave with you tonight
So do you come here much, I gotta see your face some more, some more
Cuz baby
CHORUS:
I'll never be the same - if we ever meet again
Won't let you get away - said if we ever meet again
This free fall's, got me so
Kiss me all night don't ever let me go
I'll never be the same
[ From: http://www.metrolyrics.com/if-we-ever-meet-again-lyrics-timbaland.html ]
If we ever meet again
If we ever meet again
I'll have so much more to say (if we ever meet again)
If we ever meet again
I won't let you go away (said if we ever meet again)
If we ever ever meet again
I'll have so much more to say (say if we ever meet again)
If we ever ever meet again
I won't let you go away
CHORUS:
I'll never be the same - if we ever meet again
Won't let you get away - said if we ever meet again
This free fall's, got me so
Kiss me all night don't ever let me go
I'll never be the same
If we ever meet again
I'll never be the same - if we ever meet again
Won't let you get away - said if we ever meet again
This free fall's, got me so
Kiss me all night, don't ever let me go
I'll never be the same
If we ever meet again
p/s: syokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !loike it!
❤ "sangatsuka !" was Posted On: Thursday, September 30, 2010 @7:01 AM | 0 lovely comments ✿
pening / bowling
aiyoooo ! arinie lau tdk p men bowling then ta jd ...! ayoyo ! bgun2 pg , pala da peninx ! sakeetttt hati ,, tyme aku nnk men bowling mst da yg ta kena . aku qeyau st ,,, skit pala tqok uh ,,,,, mak aku mqah2 ... ! huish! aku tdoq st smpai 1.30 . kepala qasa sakit ckit2 . nk p bowling ! pas2 ta jd ! nk p umh tok laaaa tesco lahhh ! hoishhhh ! meluat3 .... ! nk p gn TRs laa jumaat niii ! huhuhuu.babai !
❤ "pening / bowling" was Posted On: Wednesday, September 15, 2010 @7:52 AM | 0 lovely comments ✿
« Older posts | Newer posts»
because small things matter
Name: Your name
Residing in: Wherever you're residing in
School: Your schooling..?
Birthday: Your buttdaaay!
Status: Are you single like a pringle or
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
I was born in a little place called Kien Giang Rạch Giá in Vietnam. I lived there for one year and soon moved to the United States. I've been living in the United States ever since, and of course
I've visited Vietnam multiple times. I can understand French and Vietnamese. I drive and I work. FILL MY ABOUT ME WITH YOUUUUUUUUUURS.
about your site
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Again, fill up my site about me with yours if not use this space for something else. Don't remove credit no matter what because that, my love, is called ripping and in the blogskin and layout-making community, that is shamed and frowned upon.