Heeeeeee ;)
aku gn ENAZ dah berbaik ar mcm biasa . so lpasni aku tkmauu persahabatan kami terputus bnyk kali mcm ritu .
ermmmmmmmmm , :') , cuba untuk berkawan baik dggn dia :D
hello pupil :)
AKU BUKAN ATENBELLA YANG DULU , AKU NAK JADI ATENBELLA YANG BARU ^^ :')
what happen? err aku nak berubah la wey , jadi yang terbaik buat family , boyfriend and kawan kawan (;
oke guys , dulu aku suka kutuk org ^^ , skang dak dah :') , dulu aku suka hina org ^^ , sekarang DAK dah , dulu aku suka memperlekehkan org , skang dak dh ! im trying to be THE BEST !
yah,aku tkmau dah aeh org duk bnci bnci aku ni . aku tk suka gado gado gn org , aku nak berbaik gn org nii , org nii tkmauu , nakk jgk bnci aku , aku cena xpa , :)
okey , if aku aada hmpa buat aku sakit hati , aku minta maaf yee ^^ , kemon laa , hmpa na bnci aku? aku tk kesah ar brader , asal hidup kau bahagia :')
jangan hmpa nak kata aku mimpi ka apa psai aku nak berubah ni , aku tk mimpi , series aku nak berubah betoi -.-
kkkkk byeeeeeeeee
twittah !
jum bertwittah ! hee <-- nama baruuu kkott , facebook sekarng boring , tp aku still online jgkk . HAHHA,
aku ada twitter , atenbella96 , follow lerr , eh eh sat err aku tk suka follow org , harap maklum , aku pemalas sikit okey :) , so sekarang ramai dah guna twittah ! majuuuuuuuuuuuuu plak dah twittah niii , facebook , bila hg nak pupus pun aku tatau , benci hg tau dak,! nanti facebook jadi mcm myspace dan friendster paaa ^^ , hahahahha KBAI
fakkk -.-
seriously , internet cam kimak -.- , alaaaaaaaaaaaa ,sungguh aku benci time intenet
buat perangai dia , meluat aku tau dak bangang wei = =',
time on facebook , dia mula lah nak jadi lambat dia tuu , bila tutup facebook , tau pun nak laju , HAHAHA
facebook kenape? ada virus aperw? =.=
applause for you:)
like seriously , i do not believe you can write BI status , opss , waa kau ni mat saleh errkk? bangganyewwwwwwww
bukan kau selalu dapat E ke dlm exam ? okay -.- , <-- hina tk ayat aku kat kau? ;p , hihii
i know, you just use GOOGLE TRANSLATE?haa haa , tp kalau kau dah terer bi tuu baguslaa.tapi seriousy i said , your english vey bad. :) , aku tau aku tk la terer sangat BI , tp aku rasa BI kau lagi teruk dari aku .. kbye sayang :*
=.=
Muhammad Nazrin Afifuddin ! I miss youuuuuuuuuu , Kbye
budak bajet , HAI ;)
waa hai awakk yang bajet hot , jangan gedik sangat okay ;) , ramai tk suka kawan dgn awakk tahuu (; , dahla bajet buat mcm semua org suka dgn perangai awak kan , heee.Opss , awak awak ,awak mmg bodo kan kawan dgn org bukan ihklas but kwn sebab DSLR? adoi , peliknyer awk ni .please budak , hg igt aku tkot kt hg ka?
HAHHAHAHAHA , weyyyyyyyy getaq bakhiang XD .*dup dap dup dap
thanks a lot :')
sumpah aku nyesai kenai hmpa dua . aku ingatkan hmpa dua baik gila . rupa rupanaya perangai hmpa sebenaqnya mcm setan kan _|_ , bule tera tu dok kutuk org?waa baguss, bak kata alya ,' hai BUDAK , please laa jadi meced ckit' , otak tk matang gila :) ,haha bodo kan dluu aku p kawan rapat gn hmpa? wowowoow menyesal doe kawan gn hmpa ,lalalala~ thu la HOT pun . opss , hot la sangat~
!@#$%^&
damn , jangan nak conquer org sgt bole kot -__________- , hampa kira pikiaq perasaan hmpa , pkiaq org lein sama ! huhhh bye!
:(
dear A , our friendship were over ! kenapa hang buat ceni kt aku ? aku sayang hang , ! :'( , aku harap hang igt apa yg kita slalu msej dlu , :(
eeeeeeeeeeeeeee BASTARD
hoho , LULZ ! Hebaddd patutla hang kerja dok tny aku soalan yg sama bnyk kali , '''hampa,kami ni adik angkt ampa lagi ka'''? ohh haaa , pandaii , patutlaa , rupa rupanya ada kak baru. hihihi ,OKE! aku pahamm , so hang nak break gn aku ,? breakk jaa sikit tk herann budakk , takat hg , bnyk lagi junior hat BAIK dari hg ! 3 tahun kita dok jadi kk angkt adik angkt , aku take hg time hg darjah empat k , aku darjah6.
then , masa aku form two , aku dah lost contact hg , so kita dh tk rapat , mai tahun ni , aku jumpa hg blik ,
pas2 hang suka elakkan diri bila aku nak mai kt hg , AHAAAAAAA! ceni hang , haha okey , TERIMAKASIH SHA ! BYE!
NADA CINTA
tudia laa, series cerita ni FAVOURITE AKU , sbab ada RANDY PANGALILA , hihihih
ohh , rupanya si randy ni reti nyanyii , ohh hee , aku suka lagu dia I MISS YOU , sedapp kott .
Si Mikha pula series sweet dengan randy pangalila , sukaaaaaaaaaaa <3 so tengokla ana cerita ini di astro ria pada pkul 6.30 sampai 7.30 , OKBAI
Lawatannnnnn :3
Helloooo There ! Kelmaren Hari Khamis , 13/10 , aku pergi lawatan ke SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL SUNGAI PETANI 1&2 ,series best , sebab apa? ada bnyk laki hensem ohhh , HAHA , tadaa laa , sebab bnyk kott kakak kakak abang abang yg baikk hati tunjuk kat kami experience yg depa dapat sepanjang depa skola kat situ , weyy aku nakp laa sekolahh situu , :/ , macam best jaaa ,
so, aku adalaa bnyk gmbar , sbb malas upload msuk sini , haram lambat gila dia upload , setan ckit , hrrrrrrrr,
so lawatan ni khas untuk budak 3b2 and 3b3 , ohyeah3 , 3b1 punnn dapat p , ;) , HAHA. key malas ckp bnyk , mlm2 buta ceni tenet lmbt so mals type bnyk2 , KBAI ;)
♥
adibah hanun abu seman
11-10-2011
Babysist , Iloveyouuuuuuuuuuuu ♥
!#$%^&*()
BAK BOYFRIEND SORANG !



Name: Your name
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Travel to Japan
