Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 !@#$%^&
damn , jangan nak conquer org sgt bole kot -__________- , hampa kira pikiaq perasaan hmpa , pkiaq org lein sama ! huhhh bye!
"!@#$%^&" was Posted On: Thursday, October 20, 2011 @9:11 PM | 0 lovely comments
 :(
dear A , our friendship were over ! kenapa hang buat ceni kt aku ? aku sayang hang , ! :'( , aku harap hang igt apa yg kita slalu msej dlu , :(
":(" was Posted @9:08 PM | 0 lovely comments
 eeeeeeeeeeeeeee BASTARD
hoho , LULZ ! Hebaddd patutla hang kerja dok tny aku soalan yg sama bnyk kali , '''hampa,kami ni adik angkt ampa lagi ka'''? ohh haaa , pandaii , patutlaa , rupa rupanya ada kak baru. hihihi ,OKE! aku pahamm , so hang nak break gn aku ,? breakk jaa sikit tk herann budakk , takat hg , bnyk lagi junior hat BAIK dari hg ! 3 tahun kita dok jadi kk angkt  adik angkt , aku take hg time hg darjah empat k , aku darjah6.

then , masa aku form two , aku dah lost contact hg , so kita dh tk rapat , mai tahun ni , aku jumpa hg blik ,
pas2 hang suka elakkan diri bila aku nak mai kt hg , AHAAAAAAA! ceni hang , haha okey , TERIMAKASIH SHA ! BYE!
"eeeeeeeeeeeeeee BASTARD" was Posted On: Friday, October 14, 2011 @9:04 AM | 0 lovely comments
 NADA CINTA
tudia laa, series cerita ni FAVOURITE AKU , sbab ada RANDY PANGALILA , hihihih
ohh , rupanya si randy ni reti nyanyii , ohh hee , aku suka lagu dia I MISS YOU , sedapp kott .
Si Mikha pula series sweet dengan randy pangalila , sukaaaaaaaaaaa <3 so tengokla ana cerita ini di astro ria pada pkul 6.30 sampai 7.30 , OKBAI
"NADA CINTA" was Posted @8:56 AM | 0 lovely comments
 Lawatannnnnn :3
Helloooo There ! Kelmaren Hari Khamis , 13/10 , aku pergi lawatan ke SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL SUNGAI PETANI 1&2 ,series best , sebab apa? ada bnyk laki hensem ohhh , HAHA , tadaa laa , sebab bnyk kott kakak kakak abang abang yg baikk hati tunjuk kat kami experience yg depa dapat sepanjang depa skola kat situ , weyy aku nakp laa sekolahh situu , :/ , macam best jaaa ,

so, aku adalaa bnyk gmbar , sbb malas upload msuk sini , haram lambat gila dia upload , setan ckit , hrrrrrrrr,
so lawatan ni khas untuk budak 3b2 and 3b3 , ohyeah3 , 3b1 punnn dapat p , ;) , HAHA. key malas ckp bnyk , mlm2 buta ceni tenet lmbt so mals type bnyk2 , KBAI ;)
"Lawatannnnnn :3" was Posted @8:49 AM | 0 lovely comments
 ♥
adibah hanun abu seman
11-10-2011

Babysist , Iloveyouuuuuuuuuuuu ♥




"♥" was Posted On: Tuesday, October 11, 2011 @7:22 AM | 0 lovely comments
 !#$%^&*()
BAK BOYFRIEND SORANG !
"!#$%^&*()" was Posted On: Monday, October 10, 2011 @11:32 PM | 0 lovely comments
 Boo #
;)

bnci nya tgk depa yg couple couple tuu . sweet gilaa.
dok suap ice cream laa, pkai bju samalaa.
jeles TAIK!
"Boo #" was Posted @11:12 PM | 0 lovely comments
 Well ♥
hihi

now aku bole terbang bebas la kan? dah hbes pmr , untunglaaa,
tp tk untung sgt , takot laa nak dapat result nanti ,sah truk :'} , 
carelessss bnyk kot !
okay , nak outing gn kawan kawan , nak release tension , akhirnya bole jgk hangout ;)
tahun dpn aku form 4? whattt theeee heck? tak cayanya! aku still nak jadi budak budak laa , hahaha.
k finee , xleh nak jd budak budak dh , dah besaq tua bangka! tak sedaq2 lagi aku ni ;p , hihihi
"Well ♥" was Posted @11:05 PM | 0 lovely comments
 Again ♥
LOL

hai wey , aku TERSUKA hang ni , mcena ? hang dah ada awek ,
tapi tapa , aku tunggu sampai hg putus dgn awek hg , 
demi hang lolololololo , tp kadang kadang aku cemburu bila hang dok keluar gn awek hg , dok tgkp gmbar gn dia , seriesly aku tatau psaipa aku angau kat hg , but aku bkn nk rmpas hg kay dari awek hg , aku bukan setai centu nehh , :) 
so sekarang ini maksudnya aku FALLING IN LOVE? ohh sht , 
*mentang2 abis pmr , jadi ceni ;D
"Again ♥" was Posted @10:59 PM | 0 lovely comments
 iloveyouuuuuuuu ibu
-gambar time kt ada kt ICU


okey , ibu , kenapa ibu pegi terlalu awai :'( , 
sapa lah nak bagi adik advice time adik gado gn kawan kawan? :'/
sapa lagi yang nak cium dahi adik time nak pegi skolah?
adik nak buat muka lawak lagi gn sapa?
adik na gado tipu tipu gn ibu ,
adik nak tido atas perut ibu , adik na peluk ibu lagi :'(

tapi semua dah tada , ibu dah pergi dgn adik sorang lagi ada dlm prut tuu ,
btw adik dah buat exam pmr , adik yg buat TERMAMPU , aadik buat tu pun mcm xda semangat , sbb tada ibu :'( ,
 okey la ibu , adik sayang ibu ketat ketat! Bye<3
"iloveyouuuuuuuu ibu" was Posted @8:26 PM | 0 lovely comments
 :')
aku adalah ATENBELLA yg skolah dekat SMKSB , yaa aku tahuu lama dah . dalam FB jaa aku comel , tp luar luar serabai ! am i right ? knp tk gitau awai awai syg (: , err , ok aku serabai , TADAKSAPA DAH BOLEH KATA AKU COMEL ~! sekian (: ,


grrr, i hate those who hate me ,FUCK!
":')" was Posted On: Saturday, September 24, 2011 @12:00 AM | 0 lovely comments
 :'] , semoga hang bahagia di alam sana
dia ni , arwah Fathullah , tatau eja btoi ka dak nma dia , dia ni dlu membe aku time skola tmn uda , slalu dok men gn dia laaa , dom bergurau senda gn dia , dia suka buli aku .

tapi dia dah tada:[ , dia meninggal pada pagi tadi , pkoi 2.55 kena langgar gn kereta yg dinaiki oleh seorang lelaki cina yg mabuk , dia gn kawan dia :'[ , sedeh gilaa.



Al fatihah kepada arwah fathu, semoga dicucuhri rahmat :'] , semoga ditempatkan di 


kalangan orrg2 yg beriman . aminnn 

wey , tak sangka hang nk pegii , tp xpa , Allah syg hg fathu :']
":'] , semoga hang bahagia di alam sana" was Posted On: Saturday, September 17, 2011 @10:02 PM | 0 lovely comments
 sesungguhnyaa aku sedang ketaq perut :|
What what what thee hell, pmr is coming , atotot, akotnyewww, :[ , buat yg mampu ja laa, aku ni tk pndai sngad , menyesal aku tk bca buku dr awal tahunn , SEJARAH , i hate you :[ , subject ygpling aku bnci , MATH pun samaa , huwaa, tk suka nyewwwwwww . subject yg membuat aku selalu tk lulus , OhmmyGUCCi , sungguh mengetaqkan aku -.-,
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mammmma , cek tkod ah , cek tkot tk lulus sejarah and mathematics , :\ , budus nye kau aten hoi . KBAI
"sesungguhnyaa aku sedang ketaq perut :|" was Posted On: Thursday, September 15, 2011 @8:42 PM | 0 lovely comments
 wish you were here
I can be tough
I can be strong
But with you, it's not like that at all

There's a girl
who gives a shit
behind this wall
You've just walked through it

And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

I love the way you are
It's who I am, don't have to try hard
We always say, say like it is
And the truth is that I really miss

All those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[Chorus:]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

[Bridge:]
No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go)

No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go let go let go let go)

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here (I wish you were)
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here. 
"wish you were here" was Posted @8:37 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ