Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Aku rindu dia
weh . aku rindu ex akuu .akuu hntq kt dia mcj , bkn nk balas punn ..nk tau dya sapa? bkn F nahh BUT A , marenn kwn aku bwak la majalah skolaa syed omaq an . cover depan gmaq dyy . lagi stu ada gmaq dia lagi . rindu dia gila babii . I mis him very badly . maybe dy daah ada awek bru kt sanaa ann . tapaa . moga heppy :D
"Aku rindu dia" was Posted On: Thursday, March 3, 2011 @8:49 PM | 0 lovely comments
 depa keluaq town?
aiyoyoyoy . saya boringg maaa duduk soranggg2 di rumahhh! nk kluaq townn .... tapi tdak transport , kak akuu p umh kwn dyy . meluat uh . so? dy taleh jd aku nyaa drebaa . alaaaaaaaaa :( .haha
BTW . td dok merepek paa ttw gn FEE SYAIZA . hahahaha . lawokk .. psaii kmy nk kuaq town laa .apa daee . fee . xpa2 nt kitaa kuaq town nahhh . Muhahaha .. mud , aku tgh gram dgn sorang pompuan nih . buat pala bole .
"depa keluaq town?" was Posted @8:44 PM | 0 lovely comments
 what the hell ?
apaa tak kena gn hang weh? nk gadoo ka ah? Aku tau hang jelez sbb Aku rapat gn geng TRS .. btoi an weh .
aku gn depa memangg rapatt .. jangan dok jelez lhaa . rapat as junior en senior okayh .excuse me .. jelez hbaq jelez okayhh . dok ejek aku setiap arii aku kakak agkt trs . Bodo nya weh ! depa suma 2 dahh adaaa ok . aku gn depa just rapat2 centu jaa . if depa ada problem , depa akan share gn aku  . itu x bermaksud depa adik aku . awat yg hang bahlul sgt weh? dlu hang kawan baik aku . skang nihh odw hang nk jadi musuh aku . pliz weh . jangan smpai aku fuck hang ? hang dok bebai pa wehhh ... igt mata hangg tuhh bole goda org ka weh? excuse me ... tak la special sgt ! TOLONG LA , jangan buat perangaiii cem pa g!
"what the hell ?" was Posted @8:37 PM | 0 lovely comments
 kawan kawan :(
Haruskahh kitaa putus kan persahabatan . :'( . sayaa taknakk awokk. ! sumpah tANAKK ! :'( .sayaa nanakk kitaa cem dluu . sembang2 merapuu , kutuk2 orgg , makan sama2 , tgkp gmaq sama2 dann mcm2 . tp awokk , sumaaaa tuhh dahh tadakk . sumaa dah berubahh . awok dah ada kwn baruu . awok dh lupakan sayaatp saya tak lupa awok . :'((


weh kawan .. aku sayang hang!
"kawan kawan :(" was Posted @7:54 AM | 0 lovely comments
 Ya ALLAH :(
mpa , aku nk mati bole? bole dok bole dok ?  aku mati lebih baikk darii hidup an , biaq mpaa syiok tadak aku? erghh , biaq aku mampuih buangg . aku tak tahan dahh aeh . Plz Ya Allah , Aku tak Tahann dahh . Aku dok Qeyau tiap2 ari sbb hampa? DIE better ..... hidop  :"(((((((((((((((((((((
"Ya ALLAH :(" was Posted @7:51 AM | 0 lovely comments
 Ohoiiii
lamaaaa nohhh tak update blog . nk dekat seminggu . an an .. blog rindu aku dok? haha .tesyen tw dok minggu nie. cem harem=,= ....penat aeh homeworkk banyak . cekgu nie tak reti nk stop ka bg hw ? aku penat nih . minggu nie tataw knp ramaii org sakitkan hati aku . depaa buat aku teriakk kot . tataw depa jelez tang mna . :'( . aku manusiaaa weh .. bkn bndaa yg boleeee disakiti . Stop it guys . Aku tak tahannn dahh :'( .
"Ohoiiii" was Posted @7:47 AM | 0 lovely comments
 SUCKS . FOR YOU LA MUNCUNG ITIK WEH
MANGKOK HAYON WEH , ada hati nk rampaih kawan baik orangg .. xmalu kaa wehhh . tak pdan gn mulut cem itik . playar muncung tirus!
BOOOOOOOOOOOOO . tadak kawannn maiii amik kawan orang . pungkokkk btoii !
Wehh , LU LANGSI LU MATI AHHH XD


CREDIT FOR CAPITAL A ! BABI :D
"SUCKS . FOR YOU LA MUNCUNG ITIK WEH" was Posted On: Thursday, February 24, 2011 @3:11 AM | 0 lovely comments
 Ujiann ..

wuhuiii , rinie examm . paper bii susahhh , depaa kataaa . aq xkataaa.hahahha.. MT arh? jgn dok tny laa nahhh bole buat ka dok? hihik . ALHAMDULILLAh , bole laa jgak jawabb , yg senang2 laaaa. yg pyhh aq hentammm jaaa / HAHA . MT aq lemahh woihhh =,= . TERLALU LEMAH ? ceceh , hahaha . PMR? tkott bhai! I HOPE I CAN GET A lhaa . AMIN!
"Ujiann .." was Posted On: Sunday, February 20, 2011 @12:19 AM | 0 lovely comments
 new haircut . hensemm :)

wahhwahhh , dahh majuu JB . haha . SO KIUTTT! i love his hairr . i also miss his old hairr , hahaha .
dy uat rambut cenaa ponn tetapp ensemmm . WALAOPON BOTAK! kahkahkah
Ilyy <3
"new haircut . hensemm :)" was Posted @12:13 AM | 0 lovely comments
 SAKIT PEROTTT!

Grr ,sakit perot lagi dehh , ihhhh...meluat! td an peksaaa , peksa dlm keadaan dok skit pqot! peqikkk wehhhhhhh ..! Masok toilet manyak kalii =,= . heerhhh . Tymee dpt paper math an tross legaaaaa..hahaha.mengong!
"SAKIT PEROTTT!" was Posted @12:08 AM | 0 lovely comments
 Muahehe . syg mpa ketat2 :)
Love them <3
Wany Hashim
Nuraliaa Elina Rosli
Aisya Syaheera
Zuraini Izzati
Isdatul Asyifa
Najmie
Norazleen
Liyana Zubir
Sharifah Kamilia
Lyana Lola
Nayeenzi Naoki
Anis .
Anis Syahirah .
Kak Fasha
Syahirah yusra
Hanim 
Bihah
Ummi nawarrah


If sapa sapa yg rapat gn aku but aku xtulis nma dy kt cni . hbq nahh :)


"Muahehe . syg mpa ketat2 :)" was Posted On: Thursday, February 17, 2011 @7:47 AM | 0 lovely comments
 Wong Lo katt :)

Bila aku skittt , aku msti mintak kt pak aku air nihh . WONG LO KAT ! bg sejuk badannn . Grr... hahhha!
Sedappppppppppppppppp ,,, :)) . Cuba lahh try if demammm . HAHA . Promote la plokk =,=
"Wong Lo katt :)" was Posted On: Wednesday, February 16, 2011 @7:32 PM | 0 lovely comments
 TS
Hikhiik , She So Cutee , Aww Aww . I love herrr . Bilaa dy snyumm annn bole cair ottt sumaa orgg . SWEET SMILEEE . Grr ....
"TS" was Posted @7:29 PM | 0 lovely comments
 Dont ever take herr !

Walaupunnn shes not my adopted sister , aku aggap dy as my sys okee ! WATDAFAK! nk rmpass dy? haaa? msaa bilaaa hang wall to wall gn dy? herhhh , Aku bnci hangg !
"Dont ever take herr !" was Posted @7:24 PM | 0 lovely comments
 All About himm :)


Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e


Never ever met a guy so fly
Got me hooked like apple pie, I
Think I'm falling and I don't know why
But I won't fight these butterflies
"All About himm :)" was Posted @7:06 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ