FUCKIN PERFECT
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW !
sori
Yon, imm sorryyyyyyyyyyyyyyy. xdk niat nk BLOCK rituuuuuuuuuu :/ . skang u dah lain laa ! hmmm , u dah sombonggggggggggggggg ! :(
Holidayyyyyy =='
ehh , esok akuu nk p siam wweh, haha. syiokk erhhh . tapi kannnn homework bnykk . alaaaaaaaaaaaaaaaaa ! p sanaa 3 ari jaaa, ahad blik laaa . kt sana ada pa weh, ? yg aku tau ada pantai. hahaha. kat sana aku taktau tdoq hotel manaaa ,. sapa penah p ? syok dak kt siam weh? haeh . HAHAHAH ! = = , sori aku gila. :)kat sana konfem shoppimg ! tadak kerja lain dahh , hehehe. kannnnnnnnnnnnn :D.btww,sbnaqnyaaaa esok ada GERAK GEMPUR BM padia tktauu . kelas tmbahan laaaaa, tapii akuu xppp coz nk holidaayyy laaa . wahhwahh.HAHHA ! Kbye
kawan macam hare !
ihh , dahh arr . xmau kawan aku sudaaa. ada aku kesah ka? igt hang sorang jaa kaaa kwn aku ! ello ! aku bnyk kwn lagi la ! gedikkkk . merajuk cam hare lgii . aku xtolong hg td coz aku bz laa bongok ! bukan xmau tlgg . xphm kondisi akuuu cena ka ? bodon ! seriess aku meluatt kwn gn hang ! dah arr . BENCI HIANG aeh !!!
erm.patut la kot . :|
caption kt atas aku just nak tny, JUSTIN BIEBER gn SELENA GOMEZ sesuai ka ? akuu rasa xsesuai. first2 mmg akuu minatt gilaaa kat SELENA GOMEZ. lpaih dia kapel gn JUSTIN BIEBER troih akuu gn peminat JB FUCK dia. aku pun tetau . SELENA GOMEZ COPYCAT . err .So, PEMINAT JB , mpa rasaa patut kahh depa dua bercinta ? aku taktau nk kataa laaa . kannn JUSTIN BIEBER buat konsert kat KL, diaa punn mauu ikot jgakkk BIEBER p KL. gedik laaa betina tuu. ishhhh.haehhhhhhhhhhhhhhhhhh. Tapi akuu tgkkk JUSTIN BIEBER punn Happy dgn SELENA GOMEZ. err,klauu JUSTIN rasa dia bahagia dengan SELENA xpa laaa. dah JUSTIN nk macam 2 . bg p laa kt diaaa . hmmmmmmmmm,K BY !
esok esok
Esokkkkkkkkkkkk cutiiiiiiiiiii kan ? HOORAYY ! penoh dgn HOMEWORK dan FOLIO ! ergh , esk akuu p kedai dluuuuuu , nk p bli surat khabaq, nk tgk ada dak psai JUSTIN BIEBER . HAHAH . merapu laa aku niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! hmmm,
dia sedaq la u all. ALHAMDULILLAH.
HAHA. bgoehh laa wehhh yg hg sedaq diri hang tuu suka copy setaiii org . SYABAS WEH ! :) .atceliii,aku xmau gado gn hng , tp ttktau ariniii aku geram gila gn hanggg , SO aku lps p kt hang ! tterasaaa erk? amikkkkkkkk p laaaaaaaaaaaaaa , aku kesah ka? dakk kann :D . haha . semua org COP hang COPYCAT,hg bole noh xperasannn , apaaa laaaa .aku minta maaff laa kalao selamaa nii , akuu bg hangg terasa kaa apaaa kt sttuss akuu , akuu buat benda tuu sbb menda btoi!OK BYE !
Hi Guys :)
lamanyaa aku xupdate , ushh . nk dekat 1 dekad dah XD. nk tauu result aku dak? nk tau ke dak? nakk arh ? err xpayahh kott nooh tau ! aku xpandai cem korangg :) .btw,riniee KONSERT JUSTIN BIEBER ! orr dikenaliii sbg JUBOQ BESAQ :). akuu takp. xdak kejaa p buat maksiat XD (padahal nkp sangat *. Grrr , BTW hope suatu hari nanti aku dpt jodoh MACAM BIEBER ! BTW,dok update sttussss psai diaa jaaa laaa , xdak nama org lein dah ! dia dia dia dia , macam HARE lg !
pas2 an, aku nk tny mpa? budak kl mmg gedik ka ? amboehh , tak igt dunia dah. p menari belen sana sini lagu BIEBER .ish2. ksiannn akuu tgkkkk . tadak maruah kot noh.
thenn thenn , aku ada lagi satu cerita , skang pada pukul 11.40 , akuu tghh dokk temuramahh ALYA HUSNI. nk tny sattt bestttttttttt sangat kaaa konsert diaaa . haha . mpa punya laa p konsert dia sbb nk tgkp gmaq,tgk tgk xlehhh ! rugii nyerr :/ .
BTW, aku nk out ! bye woi . TC !
errr,xp tapa kan :')
HAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAH ! syiokkk xdpt p konsert JUSTIN BIEBER !!!!! yeahhh,manaaa syiok punn kannnnnnnnnnnnnnnnnn = = ' .peminattt setiiaaa apaaa takp konsertt diaaaa. hishhh . tapaa kann aku xp konsert diaaa, xrugii kannnn wehhh . :') . kann wehh kannn . :( . FCUK !Huh ! UMMU , ALYA , SHAHIRAH AFIQAH . depaaa sumaaaaaaaaaaa pppppppppppppp , awwwwwwwww jelesssssssssssssssssssssssssssssssss wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...BRRRRRRR,jangan dokkkk tgkpgmaq gn JB tauu. satg aku jelesssssss arrr =.= hahahahha!
TAK RUGI KAN XP CONCERT Dy . *tny soalan yang sama :D
lu takk puass hatii samaa guaa tangg mana ha?
ingat bgoeh ka? duk tunjukk tunjukkkk kehebatan padia tatauu kt sana sni. haremm x PERFECT manaa punn. belen centu arh! haehh. u SHOULD goo too KANDANG babii laa ! haehhh .
examm,ergh!
HAAHAHA ! exammm , tatau arr nk cakapp . yang akuu tauu math aku taleh SCORE arh . ERGH SHIT! nk PMR dahh niii. cek getaaqqqqqqqq. HAISH! sumpah getaqqqq !!! aku target 3 A kalii niii. hmmm. APRIL TEST ! dok pikiaq bieber tuu jadi cenii. haeh. hahaha. bieber sana bieber sinii , konsertt diaa sudaa mariii.:(. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. haremmm bieber nii,kot laa nk buat tahun dpnn. taun niii jgakkk nk buat, katok pala satg kot XD.hahahhaa babun tuaaaaa.P/s . nt aku hbq result akuuu okeee . PAPAI ! love yaaa , BiniBieber :PP
The Best Moviess
NEVER SAY NEVER ! seriesss bestt , dear JUSTIN BIEBER HATERS, u should goo too cinemas and watch it! awesomeeee gilaaaa ! hehe , p la tgk p la tgk, diaa comeyyyy , diaaa mcam budakk budakk. akuu sukaaaa! diaa lawaaaakkkk akuu sukaaaa. hahaaa. dia luar biasa kot ! seriess bestt wehhh, !
i'm crying? :'(
im cryingg because him , ergh! stupid thingggg err, . benda bodoh yg telah aku buat semalamm , menangis tak berhenti henti sbb dia. okayy , menangis mcm org gilaa sambil dok dgq laguu diaa . :') . 'err , atenn jangann dokk berangan and jangann dok mimpi bole? diaa nakk kaa kt hg if hg dpt jumpa diaaa kt konsert kaaa kat mana mana ? hang takpayahhh berangannn laa atennn oiii , benda bodohh sungguh ! hangg dahh laa nakk PMR ! pikiaq psaii jantannnn tuu buattt apaa ? ' BAK kataa ibu , 'TYa Allah ,
DEAR JUSTIN BIEBER !, i want to hate you but i dont know why im cannot. erghh =__= . AND last word i can sayy , I LOVE U ! :'DD
bieber , stop buat aku melting bole? :')
akuu tauuu hanggg hensemmm , adehhh hensem smpaiii buat akuu cairrr weh. lerr =___= . awt hg hensem sgt weh? hot gilaa weh ? weh , gila kt hiang niiiiiii. dgq sora hg mstt akuu cemmmm nanak lompat lompat , syiokk dgq soraa hg yg mcm kids tuuuhhh,:') . BIEBER , iloveeeeeeeeeeeuuu , biaq p laa hg tak kenaii akuu kaa , tak pndang langsung ka mukaa akuu. akuuu sbg peminattt hang sentiasa skong hangg . and akuu akannn setia gn hangg laaa . :D .
kurang asam punya junior, T__T
weh,delete la gmaq aku tak pkai tudung tuh,huduh piang tahap cipan vavi butuh buqit haaaaaaaaaaaaaaaaaa.series huduh gilaa , ngeri akuu tgkk mukaa akuu yg huduh tuhhh....:(wehh junior , tgh merayuu gilaaaaaaaaaaaa nii. jgnn la bg aku maluuuu ......... ! :'(




Name: Your name
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Travel to Japan
