Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 eh eh , rindu kamu :)
eeeeeeeee wey,lama tak buka belogg. maklum lah sudah ada tumblr. hahaa :). tudia aeh,taik cicak banyakkk, nergh bersarang blog aku nii. ahahha. eh eh weyyy, aku tadak cita baru la weyy , :D. tapi an an , aku nak buka cerita pasai geng geng HOT ni.

aku tetau la kann, depa tak puas ati kat aku tang mana tatau.meluat kot. kat skolaa depa buat naya kat aku. series naik meluat tengok muka depa tiap tiap ari. heshhh. nak termuntah punn adaaa.hahha. depa suka cari psai gn orang. tu depa ada banyak musuh skarang (;.. tapi an weyy, mpaa yang selalu dok kacau aku tuu kan. aku nk minta maaflaaa if aku ada buat mpa tak puas hati. aku takmau gado gado . nk PMR ni wey?

sorry wey :')
"eh eh , rindu kamu :)" was Posted On: Thursday, May 19, 2011 @5:54 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ