Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 help me . nk pergi :'(
gila babengg nk p konsert bf aq . nahhh . tiket 498 . murah ja . xD  haha . mengongg . aq xkira nk p !!!!!!!! nvm aq pjok mk aq nnt . :'(((

nk taw lbeh lanjutt . nahh


Tiket Konsert Justin Bieber Live In Malaysia Mula Dijual Sabtu Ini Khas Untuk Pelanggan TuneTalk. Kepada peminat-peminat Justin Bieber, jangan lepaskan peluang ini dan dapatkan tiket untuk menyaksikan persembahan artis remaja Justin Bieber di Stadium Merdeka pada 21 April 2011 jam 8.30 malam. Tiket-tiket mula dijual pada sabtu ini 15-Januari-2011 khas untuk pelanggan-pelanggan Tune Talk Mobile Prepaid.
Kaunter tiket mula dibuka pada jam 12 tengah hari di Bangsar Village 2 dan banyak aktiviti yang akan berlangsung disana. Selain dari jualan tiket kepada pelanggan Tune Talk Mobile Prepaid, Tunetalk juga mengadakan pelbagai permainan dan hadiah menanti anda antaranya Rupa seperti Bieber, menyanyi dan menari seperti Justin Bieber di Bangsar Village 2 concourse nanti mulai jam 10pagi.
Menurut Jason Lo (Tune Talk CEO). Justin Bieber My World Tour adalah event terbesar khas untuk menghargai pelanggan setia Tune Talk Mobile Prepaid.
Tiket berharga dari RM498, RM358, RM288, RM188, RM188 dan RM98 setiap satu dan  sebanyak 17,000 tiket akan dijual, tiket adalah terhad jadi dapatkan tiket anda seawal yang boleh. Siapa cepat dia dapat okey..




Justin Bieber My World Tour poster a Tiket Konsert Justin Bieber Live In Malaysia Mula Dijual Sabtu Ini Khas Untuk Pelanggan TuneTalk
"help me . nk pergi :'(" was Posted On: Thursday, January 13, 2011 @3:29 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ